Lyxshake

I fredags var jag och Tobias chaufförer åt hans föräldrar, vilket innebär att vi får låna hans pappas bil. Den är jättesnabb, jättebra, jätte... cool. Ärligt talat fattar jag ingenting av såntdär, men tydligen är den fantastisk. Hur som helst beslutade vi att ta en sväng förbi Karin på Max och hälsa på.
Karin har pratat om en fantastisk skapelse som heter Lyxshake, självklart var vi tvungna att testa.


Här gör Karin i ordning shaken. Hon var jätteduktig och jättesnabb. Precis som man ska vara på Max.



Så här ser Karin alltid ut innan hon lämnar maten till kunderna:




Här kan ni se vad vi tyckte om Lyxshaken:



Seriöst hur god som helst. Under analysen kom vi fram till att det var jordgubbsmilkshake med RIKTIGA!!!! jordgubbsbitar och såndär ljuvlig sprutgrädde på toppen. Helt fantastisk.
Och vilket jobb av Karin. Helt fantastiskt.

Ska ni förresten köpa hamburgare av Karin på Max någon gång så är det bra om ni beställer
4-5 dressingar också, då får hon nämligen mer betalt och det vill vi. Jag brukar ta smält ost, den är godast plus att Karin blir glad. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: karin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!!!!

2009-08-17 @ 16:27:53
Postat av: Mr T

Jag dör av beroende....



Glassen va int dååli.

Creds till karin kaki edlund <3

2009-08-17 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0