Bajs

Tänk dig att du befinner dig på skolan eller arbetet och känner att det börjar trycka på i blåsan- du är kissnödig. Beslutet om ett toalettbesök är enkelt och du styr stegen mot rummet med den magiska stolen. Väl framme lägger du handen på handtaget och drar upp dörren. Plötsligt möts du av en vägg med varm luft. Den varma luften ger ifrån sig en stark doft av avföring- bajs på ren svenska. Du konstaterar att här, på precis denna toalett, är det någon med svåra magproblem som just suttit och skitit sönder. Du står alltså i denna stund och andas in en annan individs bajsbaciller.

Detta hände mig idag. Jag bytte toalett.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråååkigt

2009-04-29 @ 22:05:09
Postat av: Anonym

mysigt!

2009-05-01 @ 16:21:19
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0