Magisk nyckelring

Ja, är det inte självlysande täcken (ni ska få se. Jag lovar), så är det coola nyckelringar.
Titta bara vad jag upptäckte en dag när jag skulle få en guidad tur i Tobias familj fantastiska husbil:


Vid första anblicken- en helt vanlig nyckelring i form av ett helt vanligt minihus. Det enda ovanliga är att den råkar ha två fästen för nycklar, inte så kul.
.. men vänta nu..! Är inte det där fönstret..? Är det en..? Inte kan det väl vara..? En knapp? Jo! Fönstret till vänster är en knapp! Låt oss tillsammans se vad som händer om vi trycker på knappen...



.. Ut ur huset (som nu på ett magiskt vis omvandlats till ett fucking garage!!) kommer en bil!
Är inte det här helt otroligt?! Mycket har jag sett under mina 18 år på jorden, men icket, jag upprepar; ICKET! EN nyckelring i form av ett hus, som plötsligt är TVÅ nyckelringar i form av ett hus och en bil!!!


Här har ni en bild på bilen som just kört ut ur garaget. Dålig skärpa på bilen? Amen försök fokusera skärpan med en jävla mobil själva då!



Det var nog allt jag hade för ikväll. Ni får titta på bilderna och njuta tills nästa gång vi ses. Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0