Lustigt



Ovan ser ni en bild på min nuvarande klasskamrat Nicole. En bild som är sparad på min dator under namnet "HAHAHHAHAHA". Allt verkar fullt normalt (bortsett från hur Nicole ser ut på bilden), ända tills vi tar oss tid att titta på datumet när jag sparade bilden, nämligen den 5 juni 2006.
Jag och Nicole började inte i samma klass och lärde känna varandra förrän i augusti 2006. Detta innebär alltså att jag har sparat en bild på en helt okänd människa som jag tyckt sett rolig ut och sedan börjat i samma klass som denna! Är inte det helt fantastiskt? Ja, det tycker jag med. Men framför allt är det jätteroligt.

Sedan kan jag meddela att Nicole inte alls ser ut så här i verkligheten, hon är superfin.


Kommentarer
Postat av: nicole

hahahahaha så himla kul! tyckte du att jag var så jävla ful att du var tvungen att spara den? ;p det var QL!

2009-04-09 @ 23:57:13
Postat av: Vännäsby

Matilda, du är tillbaka!!! Välkommen! Har saknat dig sedan i julas, men julen varar som bekant "till påska". Ha det skönt i stugan!!!

2009-04-10 @ 09:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0