Livet leker

Anledningar till varför min lycko-meter är i topp just nu:


- Jag och Nicole har redigerat klart musikvideon till Projektarbetet. Det finns inte ord för hur extremt skönt det känns.

- Jag är fortfarande lika kär i Tobias som jag var för lite mer än fem månader sedan. Jag vill seriöst gråta av kärlek, vilket jag även brukar ta mig friheten att göra när lusten faller på.

- Det är påsklov och jag ska äta godis.

- Mitt nagellack har nötts bort nämnvärt lite, trots att jag i förrgår var ute och shakeade my ass on the dancefloor vilket ofta resulterar i noll nagellack kvar.

- Jag ska på lördag åka till min loverboys stuga där jag ska få följa med på skotertur och pimpelutflykt. Känner jag den där släkten rätt kommer det dessutom att serveras hejdundrandes smaskig mat.

- Jag ska snart få duscha.

Som ni märker är allt fantastiskt. Det var bara det jag ville säga. Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0