Jävligt kul inlägg

Jag har tråkigt. Jag har sminkat mig, trots att jag bara ska sova. Då behöver man inte smink.
Jag har just skjutsat Lina till Överboda, varning för extremt dålig väg om ni ska dit.
Mamma pratar babyspråk med våran katt, de har tydligen saknat varandra. Jag skriver ett blogginlägg om att jag har tråkigt. Det är mördare utanför fönstret. Jag väntar på att en kille ska komma och kidnappa mig till Teg mitt i natten, för att jag ska kunna sova där. I min favoritsäng. Kidnapparkillen har för övrigt självlysande täcke, det kan jag prata om!

Ska jag berätta om täcket för er? Okej! (inte intressant? håll käften, jag skriver vad jag vill i min blogg)
Täcket är svart. På det svarta finns det planeter och stjärnor, MEN! det tar inte slut här, utan på täcket finns även aliens. Bara här snackar vi ett riktigt coolt täcke. Vänta då bara tills någon släcker lampan. Aliensarna (?!) börjar då lysa! Det är helt fantastiskt och det går att ligga vaken hela natten och titta på de lysande gubbarna.

Jag ska se till att ni får se täcket någon gång. Jag ska göra mitt bästa, jag lovar. För ni vill se, seriöst.
Nu ska jag gå och sminka mig lite till. Eventuellt skippa sminket och ladda ner någon bra film istället.....

... eller vänta nu! Då kommer väl Ipredkillarna och knackar på dörren imorgon. Skiter väl jag i, jag är ju ändå på Teg då. Lättlurade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0