Fuck

Just nu..

.. skriver jag en uppgift jag har glömt att jag skulle skriva. Är inte det typiskt, att man kommer på det på söndagkväll? Dessutom är det en tänkaruppgift, vilket inte faller min hjärna i smaken för tillfället.

.. har jag ont i huvudet. Detta började i morse när jag vaknade och har inte slutat, trots förtäring av diverse piller. Enda sättet att dämpa värken är att någon healar mig genom att pressa handflatan mot min panna. Dock är det ingen som orkar längre än någon minut. Jag har nu börjat överväga om jag är påväg att få en hjärnblödning och har googlat symptom. Ett av dem är en plötslig och oerhört intensiv huvudvärk, vilket jag uppenbarligen lider av. Däremot har jag inte blivit medvetslös eller förlamad än, så jag känner mig någorlunda lugn. Men något fel är det!

.. väntar jag på att min pojkvän ska ringa och säga godnatt. Jag får sömnsvårigheter utan honom bredvid mig och nu envisas han med att jobba sent, vilket bidrar till enskilt sovande vissa kvällar. Detta innebär att jag ligger vaken och rullar tummarna (nu ljög jag, vem fan rullar tummarna?) tills han ringer för att säga natti.

.. ligger jag och lyssnar på Ricky Martin. Man kan fråga sig varför, det gör jag.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0