Vem är det jag ska döda?



Varje gång jag är inne på msn händer det minst tre gånger att jag får ett meddelande av någon som jag inte har på min kontaktlista. Jag klickar då upp rutan och det ser för det mesta ut som på bilden här ovanför.
Min fråga är nu hur i helvete alla dessa människor lyckas pricka av just min mail? Är det någon som givit ut min mailadress till hela världen? Jag fattar ju att den som skickar meddelandet förmodligen inte vet om det själv, utan att dennes dator drabbats av något sorts.. fel.. typ.. Men så här många gånger kan ju inte jag bara råka hamna på ut-skickar-listan.
Seriöst, jag börjar bli trött på det här. Sluta skicka då. Sluta! Slutaaaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0