Några saker

Det är bara några saker jag känner att jag måste berätta innan jag går vidare i livet:

- Jag håller på att sluta med nässpray. Mitt huvud spränger.

- Utbudet på fakta om rinkebysvenska har inte ökat under de senaste dagarna.

- Jag kan inte röra mig en centimeter utan att min bh låter. Jättemycket.

- På topplistan över mina intressen finns definitivt klistra in bilder i fotoalbum med. Speciellt om man har guld- och silverpennor, det har jag.

- Jag vill flytta hemifrån.

- Jag sitter inte i soffan och tittar på idol, vilket jag egentligen borde göra nu. Detta innebär att jag kommer vara helt lost i många heta diskussioner imorgon.

- Carro ska ta hem röda festmuggar från USA till mig, det har hon sagt. Jag tror henne inte, men jag hoppas. Jag hoppas också att hon läser detta, så hon förstår att jag är seriös. Det är nämligen väldigt sällan som folk förstår att jag är seriös när jag väl är det. Jag är typ dagens Peter och vargen-Peter.

- Var du just påväg att kommentera och fråga vad Peter och vargen är för något, så kan du börja med att gå om grundskolan och titta mer på bolibompa. Du är seriöst efterbliven.

- Nu ska jag titta på resten av Idol. Jag vill inte vara helt borta imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0