MSN-mystiken fortsätter

Konversation med någon Sammi för några minuter sedan:

sammi säger:

hej på dig

Matilda säger:

hej

sammi säger:

hur e det

Matilda säger:

bra

sammi säger:

jag e lite grann förkyld

.. jaha? Varför skulle jag vara intresserad av detta? Vidare fortsatte konversationen:

Sammi säger:
vad gör du?

Matilda säger:

kollar på tv

sammi säger:
någonting kul som går nu

Matilda säger:

njaa, vänner börjar halv

sammi säger:
det är just ganska snart

sammi säger:
om klockorna hemma hos mig går rätt

Matilda säger:

typ två minuter..

sammi säger:
3minuter

Orka var noga med minuterna, kaxmax. Det var sista gången jag pratade med Sammi. Är det förresten någon som fattar om det är en tjej eller kille?


Kommentarer
Postat av: svettan

haha kommer du ihåg samme??? den där underbara kvällen nere vid älven.....

2008-09-16 @ 21:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0