Buss och strumpbyxejävel

Jag började morgonen med att missa tre bussar. Alltså det här med bussar är faktiskt svårare än vad vissa verkar tycka. Jag ska sluta åka buss, det suger ändå och är dessutom smutsigt.
En av anledningarna till att jag missade den första bussen var att just när jag skulle dra upp strumpbyxorna såg jag att jag hade fel trosor. Och jag kan inte gå till skolan i fel trosor, liksom. Det var bara att dra av strumpisarna igen och byta. Därav den sena ankomsten till bussen. Sedan funkar jag som så, att när jag missat den första bussen så rullar det liksom bara på, bussarna kör på som bara fan och jag hinner inte med.

Fuck it, säger jag bara. Fuck it.
(Ha ha, trodde ni att jag var seriös med fuck it:andet? För det var jag inte, även om jag önskar att jag kunde vara).


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken rolig blogg du har, hoppas att Calle väljer dig!

2008-09-08 @ 18:32:07
URL: http://baralisa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0