Hi

Förutom alla mystiska icke-befintliga-på-min-kontakt-lista-människor som skriver till mig brukar jag även addas av ryssar som vill se pussy i cam (vilket jag självklart låter dem göra varje gång). Dessa härliga människor inleder alltid med "hi", då vet man direkt vad de är ute efter.
Så här ser det ut när Hanna skriver:


Då skrattar jag alltid jättemycket. Hon är rolig, den där Hanna. Eller så är hon ute efter att se pussy i cam, jag vet inte.

Ni får förresten ursäkta det ständigt återkommande msn-temat i de senaste inläggen. Nu räcker det. Enough is enough.


Kommentarer
Postat av: JF

HAHAHAHA ja, det är något perverst med det där "hi"et.. och hon klagar liksom på att jag skriver "oki" ibland. it dont make sense!

2008-09-19 @ 00:53:47
URL: http://fyndigtnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0