Bildgenomgång

Sitter och kollar igenom lite bilder på datorn. Börjar skratta, gråter lite, vill kräkas på några.
På vissa bilder dyker det upp frågor, här får ni några exempel


Bild från någon sorts pimpelutflykt hos farmor och farfar.
Vad fan har jag på huvudet? En kockmössa?


Bild från förra sommaren när vi tvingat hit släkten för att måla huset.
Varför i helvete ligger jag och solar medan gästerna målar?


Vad är det här? Ett vattenfall av spya över någons bakhuvud?


Vem är detta? Varför har jag sparat bilden? Känner någon kvinnan?


Varför har jag en bild sparad på Alex Schulmans brorsson (hängde du med?).
Kanske för att han ser jättesnäll ut, men jag vet inte.


Vad händer på den här bilden? Alltså vid första anlicken är det liksom "jaha, det var väl lite lustigt". Men titta på den igen! Det ser ut som att någon just hällt ut en näve med människor från 100 meters höjd och tagit en bild. Observera att ingen alkohol var inblandad.
Ja, jag undrar, jag.



Slutligen tittar jag på den här bilden och skrattar.
Jag vet att man egentligen inte får skratta åt sånt här, men det gör jag.
Alla har vi våra brister, här är min, jag skrattar åt cancer. Hahaha.



Kommentarer
Postat av: horan

i somras? det måste väl ändå ha varit förra sommaren??

2008-10-16 @ 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0