Mitt skrivbord

Här har ni en bild på hur mitt skrivbord ser ut i exakt detta ögonblick och som det för övrigt ser ut typ hela tiden:



Jag tycker överhuvudtaget att skrivbord har en jävla tendens att bli stökiga. Det tar liksom en dag från att ha varit nystädat till att ha utvecklats till rena helvetet.
Mamma undrade förra veckan varför jag varit så trött, jag svarade att jag sovit lite pga mitt nässprays-anvvänjande som pågår. Det var bara halva sanningen. Visserligen vaknar jag ca fem gånger per natt av andnöd, men jag får även avbryta min skönhetssömn ytterligare typ två gånger när saker faller från skrivbordet. Det smäller högt som fan, jag vaknar och sedan ligger jag med hjärtklappning fem minuter innan jag lyckas somna om. Så hinner jag sova några minuter innan det smäller till igen.

Kommentarer
Postat av: horan

du kan åtminstone somna om.........





...sen ofta att det ser ut sådär all the time... till ditt försvar kan du nog ändå säga att jag typ inte har varit hemma hos dig sen.... sen... ja, jag minns inte ens... jo, när du fyllde år!

2008-10-07 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0