Meddelanden från gårkvällen

Som vanligt efter en crazy utekväll är det spännande att läsa igenom alla skickade och mottagna sms. Tyvärr (eller?) hade jag inga pengar på mobilen igår, så jag kunde inte svara på något, vilket verkade göra Hanna galen. Här får ni i alla fall ett urval av gårdagens inkommna sms:

Hanna 22.55:
Om till entré

Hanna 22.59:
Var är du

Hanna 23.41:
Kom till dansgolvet

Hanna 00.16:
Vad gör du

Hanna 00.56:
Rädda mig

Hanna 01.34:
Kom till toan nu!

Hanna 01.36:
HÄMTA UT MIN JACKA INNAN DU GÅR          OCH RING MIG NÄR DET SLUTAT

Hanna 01.38:
Matilda kom till garderoben genast

Hanna 01.42:
Ring MIG NÄR allt är slut!

Som ni kan läsa själva var det en riktig lite extramamma jag drogs med hela kvällen. Speciellt det att hon la till ordet genast när hon beföll mig att komma till garderoben gör mig lite irriterad. Vad är det för fasoner? Hörru, Hanna, jag är faktiskt fyra dagar äldre än dig. Tänk på det nästa gång du skriver något till mig!

Ett annat sms jag hittade var detta:

Pappa 23.33:
... Vi ses tomorrow. Hoppas du gör pappa stolt på dansgolvet!

Kära far, du skulle vara mycket stolt om du sett mig igår! MYCKET!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, hanna verkar haft en kul kväll ;P .

Du tror dock inte han skulle vara så stolt ;)

haha.

2008-10-25 @ 19:31:59
URL: http://madeleinnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0