Idiotiskt tips

Jag bestämde mig ikväll för att byta färg på mina naglar (nu snackar vi nagellack, inte någon typ av operation). Plötsligt minns jag en artikel i någon cool tjejtidning (jag misstänker glamour, eftersom jag dampläser dem. Jag har försökt avsluta min prenumeration i typ hundra år, men de verkar älska mig. Jag får helt enkelt finna mig i rollen som prenumerant för alltid), att ett måla naglarna-tips var att göra sista draget längst upp horisontellt, för att undvika att nagellacket flagnade så snabbt.
Nu undrar jag, hur fan tänkte de där? För det första är det ju skitsvårt att måla horisontellt utan att kladda över hela fingret. För det andra blir det ju inte snyggt. Man målar ju liksom.. vad ska jag säga.. jag vet inte. Men det blir ju en kant. Det är helt omöjligt att få det hela bra.

Efter att nu ha läst igenom detta inlägg konstaterar jag två saker:
1. Det här var det första och sista seriösa inlägget om nagellacksproblem.
2. Vilket jävla korkat tips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0