Gårkvällen

Jaha, så var gjorde jag igår efter klockan 00.30? Jo det ska jag berätta.
Först klippte jag ihop en extremt cool BMX-film. Ingenting jag gjorde frivilligt, utan det var till skolan. Jag är ingen BMX-människa egentligen. Medan jag gjorde detta lyssnade jag på kalla mig cp-låten och kunde hela texten när jag gick och la mig. Jag tror på allvar att jag kom upp i minst 40 lyssningar.

Då filmen var färdigklippt drack jag en liter vatten. Jag började dricka en halv, sedan skulle jag kolla hur mycket mer jag orkade. När jag druckit 8 dl ville jag kräkas, men kände att jag inte kunde ge upp, så jag hällde i mig två till.
Under denna tid hade våran katt oavbrutet attackerat mitt ben, vilket tyder på att han är jättegalen. För att minska galenheten en aning tog jag beslutet att låta katten jaga ett snöre. En mycket uppskattad lek från både min och hans sida, då båda behövde göra av med energi. Efter detta var jag extremt andfådd, eftersom jag varit minst lika galen som katten och slängt mig över soffor, stolar, bord och sprungit tusen varv runt huset.

Eftersom klockan började närma sig halv två kom jag på att det kanske vore bra att sova, så jag gick och borstade tänderna och la mig i sängen. Efter ca tio minuter fick jag av någon märklig anledning för mig att jag hade en sol i taket. För att undvika ojämn solbränna var jag därför tvungen att ligga på ett speciellt sätt. Följden av detta var att jag inte kunde sova. Jag låg och plågades av tanken på ojämn bränna ända tills det gick upp för mig att jag låg i ett kolsvart rum utan någon som helst sol. Då la jag mig bekvämt och somnade.

Märklig kväll, men absolut minnesvärd. Ska definitivt göras om.

Kommentarer
Postat av: stinaa

vänta lite nu. när kom katten in i bilden?

2008-10-21 @ 17:48:39
URL: http://schtinan.blogg.se/
Postat av: flickan ii rummet bredvid

jag tyckte att din hy var väldigt ojämn!

2008-10-21 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0