Dagens kaffepaus

Nej, nu ljög jag. Det här var nämligen fredagens kaffepaus, men skit samma. Kaffepaus som kaffepaus.
Här har ni en bild:


Denna dryck hade någon valt att döpa till Wiener Melange. Spännande, tänkte jag och tryckte på knappen. Vi kör för övrigt numer med knepet att trycka på knappen två gånger för att fylla muggen ordentligt. Hur som helst, här kommer den sammanfattande listan:

Temperatur: Första minuten var den stört varm, men den svalnade ganska snabbt till perfekt temperatur. Mycket bra med andra ord.
Smak: Ja, jävlar här snackar vi sliskig dryck. I vanliga fall brukar söta smaker inte vara något som stoppar mig i första taget, snarare tvärtom. Men den här drycken var helt fruktansvärd. Paniken grep tag i mig då tanken på att jag håller på att sluta gilla superduper söta saker kom krypande. För att bevisa för mig själv att så inte var fallet tvingade jag i mig hela innehållet.
Utseende: Ja, ni ser ju själva. Det ser ju ut som något jävla brunt kiss.
Övriga anmärkningar: Efter att ha klunkat i mig hela skiten började jag må fett illa. Detta illamående pågick sedan i några timmar. Summan av kardemumman är alltså att den här drycken sög. Den var förjävla äcklig, men hade i alla fall bra temperatur. Jag fick inte ens någon sockerkick.


Kommentarer
Postat av: sannis

var fan höll du hus idag?

hela klassen vänta ju! vi åt inget vi vänta bara!



inte riktigt.. vi åt också, men vi väntade faktiskt!

2008-10-08 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0