Aishakillen

Sitter och Youtubar och råkar klicka mig in på den här videon:


Jag minns för flera år sedan, när alla gick runt och pratade om den här filmen. Tydligen hade han spelat in den till en tjej och den hade sedan på något okänt vis läckt ut på internet. Jag antar att folk skrattade åt honom, vilket i sin tur ledde till att killen tog sitt liv.
Detta var alltså något vi diskuterade på rasterna och skrattade åt. Sedan kollade alla på filmen och skrattade igen. Pratade om att, "haha, tydligen tog han självmord efteråt! Kan man ju förstå! hahaha!".
Jag och mina kompisar hade alla hjärtan av stål.

Jag läser kommentarerna på filmen och det verkar som att alla är överrens om att stackaren har lämnat jordelivet. Dock var teorierna om hur det hela gick till olika. Här har vi ett exempel:
i heard when it finishes he gets a knife under his micky mouse cover and then cuts his neck and the blood goes over his adidas jumper.
Viktigt att notera: han fick blod på adidaströjan. Förstår ni vad jag säger? Blod på den heliga adidaströjan. Skandal.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket påslakan!

Vilken dans!

vilken kille!

haha

2008-10-02 @ 18:24:52
URL: http://johannaa5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0