Ett rop på hjälp

Nu ska jag vara ärlig med er, kära vänner. Det är så att jag har lite dåligt samvete över det här med mitt extremt inaktiva bloggande. Faktum är att jag är totalt tom i huvudet. Det var längesedan jag hade så lite i hjärnan som jag har just nu. Jag medger att detta får mig att låta en aning korkad, men så är kanske fallet. Jag vet inte vad det beror på, men jag hoppas att den lilla hjärnkapacitet jag en gång hade kommer tillbaka inom kort.
Därför tänkte jag nu be er om hjälp. Ge mig ett ämne, vilket som helst, så skriver jag. Ett ord! Du behöver bara bidra med ett litet ord så kommer allt att ordna sig. Snälla, snälla, hjälp mig upp ur träsket.

Kommentarer
Postat av: sabbs

tila tequila

2008-11-02 @ 04:35:17
Postat av: sannis

bajs

2008-11-02 @ 17:45:23
Postat av: Mmmm

kär-lek

2008-11-02 @ 21:17:13
Postat av: lurven

mellanbarn

2008-11-03 @ 18:15:29
URL: http://schampi.blogg.se/
Postat av: hellan

jag har massor med förslag:

wild kids (farmföra allt wille)

robotar, för de är koola

broddar,

todden

x3m

fika med hellan

mia the monster

2008-11-06 @ 00:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0