Skratta eller inte skratta, det är frågan

Jag vill att alla börjar med att klicka på play nedan. Spola sedan till 2:50 (om du nu inte önskar att höra på hela..) Lyssna sedan tills hon tagit sig förbi partiet "and when I catch my breath it´s you i breath" (alltså efter 2:50, annars blir det fel!)



Första gången jag hörde detta skrattade jag högt. Även andra, tredje, fjärde och femte gången skrattade jag.
Men sedan började jag tycka synd om henne. Jag lider med henne. Här försöker hon göra en Esmee Denters och bli känd via Youtube och så sitter jag och skrattar. Jag vet precis hur det är när man tycker att det låter fantastiskt, man sjunger som nästa Whitney och kan fixa varje ton, men så plötsligt kommer en lite högre parti och man inser genast att sångkarriären tyvärr måste läggas på hyllan.
Faaaast.. Vissa verkar ju uppenbarligen inte kunna inse att det låter dåligt. Dessutom lägger inte jag ut mina sång-tabbar på Youtube ( inte någon annan sång heller, för den delen)
Äh, jag spelar den igen och fortsätter att skratta. HA-HA-HA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0