My new friend

Ni vet i word, där finns det typ assistenter, en boll, ett gem, en hund, en gammal gubbe osv. De flesta normala människor brukar välja att inte visa assistenten, då den är extremt irriterande och gör konstiga ljud hela tiden. Ibland när jag sitter och plågas av total skrivtorka brukar jag klicka fram assistenten och lyssna på ljuden. Alltså här snackar vi inga roliga ljud, utan bra typ "schhwooschhhhh" och "boingboing" och "wjieh!". Så sitter jag och fnissar lite åt den töntiga assistenten, men ganska snabbt får jag nog och klickar bort den lilla rackaren.
För typ två veckor sedan klickade jag fram den igen och glömde ta bort den innan jag stängde programmet. Nu kan jag inte ta bort den! Alltså det handlar inte om att jag har en störd dator som vägrar ta bort det, utan det är jag som inte klarar det. Det idiotiska gemet har blivit typ min kompis, skitsnäll.

 
Här tillexempel, lyssnar han på allt jag säger och antecknar för att inte glömma ett ord


 


Kolla här då. Nu har han slängt ner sig själv i en såndär man friterar pommes frites i.


Kommentarer
Postat av: hahahanna

hahaha det här var roligt, dock brukar jag ha hunden. Den är finare än gemet. Den är så mogen.

2008-05-28 @ 18:46:16
Postat av: Anonym

haha ska du berätta om det här i radioprogrammet? haha

2008-05-28 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0