jag förtärde

Sa jag inte att det skulle vara omöjligt att motstå, kanske? Idag smakade jag av den citrusdoftande ska-ej-förtäras-rengöringsgrejen. Helt okej smak (dock inte fantastisk) och jag är inte död än.
Den får 4 ploppar av 10 möjliga. Rätt bra. 



Igår tipsade Petter mig om att man kunde äta silica gel-kulor (nivet sådana som är typ i skor och väskor när man köper dem). En kompis till honom hade nämligen gjort det och dom hade exploderat. Spännande, tänkte jag. Samma sak tänkte jag idag när jag rensade mitt golv på kläder och hittade en påse silica gel. Gissa vad det stod på? Do not eat. Gissa vad jag gjorde? Jag eatade.
Så, hur kändes då denna extrema explosion? Tja, som ett typ.. splott på tungan. Sedan var det över. Men jädrar vad spännande det var!

Nu ska jag gå och leta reda på något mer att stoppa i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0