Gå och skrubba din fru på ryggen, Roland

Dagens weh: En viss bildlärare verkar ha vissa attitydproblem. Ska vi strejka?

Dagens chock/samtalsämne/skratt/tårar: Håret. Behöver jag säga mer? Jag tror de berörda vet vad jag talar om.

Dagens film: Thelma och Louise. Jag blir så himla taggad på att köra ut för en klippkant tillsammans med min best friend forever.

Dagens fakta: Precis som i Tjernobyl är det många barn som fått cancer i sörfors där det finns ett kraftverk. Alltså ett vattenkraftverk. Källa: Ida.

Dagens pålägg: Salami. Allvarligt talat skulle jag kunna äta enbart salami för resten av mitt liv. Jag ska önska mig ett paket när jag fyller 18.

Dagens tv-längtan: High chaparall. Jag värmer upp med American Idol klockan nio, sedan bär det iväg. Jag laddar självklart upp med a big cup of tea och mackor innan!

Dagens borde-ha-gjort: Reportage. Skrivit fem rader om källsortering. Städat.

Dagens besvikelse: Igår målade jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0