Bildis

Alltså vad är grejen med att göra nytt.. nyyyytt... äh, nivet när hemsidor gör nya grejer. För några veckor sedan gjorde ju till exempel bilddagboken ny design. Det har tagit mig ett långt tag att fatta allt (jag vet att jag är seg), men det är fortfarande två grejer jag stör mig på;
1. Mitt lösenord sparas inte. Hur drygt som helst. Förut var det liksom bara att skriva in användarnamnet, så ploppade lösenordet upp. Aspraktiskt. Är det bara för mig det är såhär, eller har dom försökt göra allt supersäkert sedan the big hackershit?
2. Varför i helvete ska det stå användarnamn i rutan där man ska skriva in användarnamnet? Jag blir tokig! Det stannar nästan alltid kvar när jag ska skriva! Fuck hela rutan som handlar om inloggning! Ofta det är någon som inte fattar var man ska skriva?!

Dumma gåsar

(Hanna, din besserwisser, jag vet att det heter en gås, flera gäss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0