Stjärtkli

Ett av mina största intressen såhär på fredagkvällar är att vara inne på aftonbladet tv där det alltid bjuds på spännande nyheter.
Jag kollar på lite klipp inför kvällens Let´s dance. Jag har inte speciellt höga förhoppningar eftersom i klippen från  kategorin "detta-visas-på-tv-ikväll" är totalt jättemeningslösa och det pratas om saker som "här är klackarna Linda Bengtzing ska ha ikväll" eller "Bengt Magnusson har rakat sig inför kvällens sändning". Jättespännande.
Hur som helst så var det ett helspännande avsnitt om hur fluffigt hår Karl-Petter har när han är sitt vanliga jag. Jag försöker lyssna till den extremt intressanta intervjun, som innhåller bla den extremt intressanta frågan "borstar du ditt hår?". Men jag klarar det inte.
Jag hörde aldrig svaret och kan därför inte meddela om Karl-Petter varje morgon då han kliver upp drar några sköna svep genom sin härliga kaluffs med en borste. Nej, för jag kan inte slita ögonen från texten på hans tröja, där står det nämligen analklåda. Japp, analklåda var ordet. 361238-53
Det här är vad jag kallar intressant. Han är lustig, dendär Karl-Petter.

Nu ska jag äta glass och kolla på Let´s dance med Karl-Petter.
Om han nu är med, han kanske är upptagen med att klia sig i stjärten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0