Greenhead

Idag såg jag en kvinna med grönt ansikte. Och jag menar alltså grönt, inte typ en liten touch av grönt. Hon hade även gröna händer och gröna ögonvitor (ögongrönor?). Det var svårt att låta bli att titta på henne, men jag var ganska duktig.
Finns det någon überallmänbildad människa där ute som kan berätta vad denhär människan led av så vore jag tacksam. Hon måste nämligen ha lidit av någon sorts sjukdom.
Här har ni en beskrivning på symptomen: Grön hudfärg i ansiktet (alltså grönnnnttttt, jag lovar!!!!), gröna händer, gröna ögonvitor (.. eller grönor..), supersmal, ljus röst (i och för sig kan man ha ljus röst ändå, men det kan ju vara ett symptom så jag skriver ner det för säkerhets skull).
Ja, i övrigt var hon nog ganska vanlig.
Alltså jag måste få veta vad felet var. Och jag lovar att hon inte hade typ målat sig i ansiktet, ofta en 45-årig tant målar sig i ansiktet och går in på dressmann och köper en skjorta.
Jag har försökt hitta sjukomen på internet och har sökt som en galning på google, ni behöver inte prova med Sjukdom + grönt ansikte, Grön i ansiktet, Grön + sjukdom, Symptom + grön eller Green monsterwoman at Dressmann.

Mitt mål är att ha svaret innan måndag och jag hör av mig så fort jag får veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0