början på mitt nya liv


image55



Alla dricker kaffe. Typ hela min klass dricker kaffe. Hela min omgivning dricker kaffe. Hela världen dricker kaffe.

Det har länge varit ett mysterium för mig hur någon kan njuta av att hälla i sig denna fruktansvärda dryck. Men nu har jag bestämt mig; eftersom jag vill vara som alla andra och inte klarar av att sticka ut från mängden så måste jag börja dricka kaffe. Alla vuxna pratar om "ååhåhåh, jag minns när jag lärde mig dricka kaffe. Det var på mitt första sommarjobb, men då var jag ju tvungen att dricka.." Och där har vi svaret. Jag ska tvinga i mig minst en halv kopp kaffe varje dag, någon gång måste det ju börja smaka gott.
Jag valde att inleda plågan med en caffe latte från Emmiiiiiii. Jag klarade fyra klunkar, sedan ville jag kräkas.

Kommentarer
Postat av: Nicole

meh!
det är ju dåligt att dricka kaffe! och om du inte har lika förmögen plånbok som micke som har råd med typ 400kr kaffe så är det ju inte bra för miljön heller!!! drick inte kaffe schampi!

2008-03-17 @ 16:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0