Wohoho

Frågan jag har ställt mig i alla dessa år är äntligen besvarad. Såhär borstar man tänderna:

Postat av: Sansen

Jag har faktiskt gått till en tanhygienist (ja, jag borstade för dåligt...) hon sa att man ska borsta med tandborsten "mot ränderna" som du kallar det. men man ska ha kanten på borsten mot tandköttet, sen ska man göra korta borst, så att all plack försvinner! punkt slut! men glöm inte att borsta baksidan! där kan du vända tandborsten och köra i rändernas riktning, annars kommer du inte åt ordentligt!


Tack, Sanna. Där klättrade du genast några steg på min kompislista!


Kommentarer
Postat av: das kusin

jomen hörru det är väl klart att jag ska.

dåra?

2008-06-01 @ 17:55:35
URL: http://schtinan.blogg.se/
Postat av: ida

hahah, ja konstigt att dina bilder var suddiga. Kameran ser ju som matte ser så att säga. hoho

Ja, klar jag kan skicka bilderna. har jag dig på mzän? Adda mig annars: iddaaa[email protected]



Imorgon får du igen allt ditt smink, hohoho

2008-06-01 @ 17:57:35
URL: http://idaidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0