myztizk_brud_stockholm

Ibland händer det ju att störda människor addar en på MSN och man får meddelanden i stil med "Hello, do you have a nice pussy?" eller "har du små fötter? är du vig? vill du träffas?". Dessa personer hamnar ganska kvickt på min blockeringslista. De senaste veckorna har jag fått besök av ännu en störd addare, men den här gången känner jag mig inte lika attackerad som vanligt och jag har därför inte heller blockerat henne. Faktum är att hon snarare attackerar sig själv än mig, vilket jag bara tycker är roligt.
Jag har talat med denna person typ sex-sju gånger och har redan fått ta del av både det ena och det andra, saker som kan tyckas att man bara talar om med sina närmaste vänner. Allt detta har hon plockat i stort sett helt ur fria luften och det är inget jag har behövt pressa ur henne. Hon påstår att jag är hennes bikt som hon kan berätta allt för, eftersom vi med största sannolikhet aldrig kommer att träffas. Jag känner mig ytterst ärofylld, men på senare dar har jag börjat fundera på om det är någon som driver med mig. Hon är nämligen helt crazy. Jag har därför beslutat att även jag ska vara crazy nästa gång vi talas vid och förstora allt jag berättar, jag ska ljuga, jag ska göra en höna av en fjäder, för att inte säga ett svin av en tugga ölkorv, jag ska med andra ord vara totalt urflippad. Det känns fantastiskt spännande.

Detta är vad jag vet om henne och även vad jag alltså måste toppa för att vara lika fantastiskt crazy:
Hon är 22 år gammal, bisexuell och bor i Stockholm. Hon har pojkvän (i alla fall hade hon det i början, nu börjar jag fundera på om det är slut. Jag måste fråga nästa gång vi pratar). En dag hade hon ett väldigt urringat linne och fick därmed väldigt många kommentarer och blickar. Detta lovade hon berodde på att hon har verktygen som hon själv uttryckte det, nämligen DD-kupa.
Hon shoppar för 7-8000 kronor i månaden och kallar sig själv för en shoppaholic. Hon har även låtit meddela att hon inte skulle klara sig om det inte fanns kjolar att köpa för 1300 kronor.
När det kommer till politik drar hon åt höger-hållet och gillar inte "invandrare, svarta och sånt", förklaringen till detta är att de är jobbiga. Däremot har hon inget emot greker, italienare och spanjorer, de är nämligen heta.
Hon har alltid något span och refererar ofta till killar som Mr. Big och jag har därmed dragit slutsatsen att hon är ett stort fan av Sex and the City. Viktiga egenskaper hos en man anser hon främst vara att han har "STOOR", men andra betydande kriterier skulle kunna vara humor och bra självförtroende. Nu var det ett tag sedan hon hittade någon Mr. Big med STOOR, detta är självklart lite tråkigt, men hon försöker leva vidare så gott det går.
I övrigt tycker hon det är jobbigt att veta hur hon ska vara i sängen, ska hon vara "helt off eller wild?". Klurigt värre. Däremot vet hon att hon själv gillar att bli nedvärderad i sänghalmen, två favoritord hon nämt är slyna och slampa, detta skulle hon dock aldrig erkänna för sina vänner (men jag är ju hennes bikt, för bikten berättar man allt). Hon har haft sex på en strand, det var romantiskt. Hon har haft sex med flera samtidigt, det var nervöst från början, men sedan slappnade hon av och då var det tydligen underbart. Tackar, bra att veta inför framtiden.
När hon är ute med sina vänner på krogen blir det ofta väldigt dyrt, då hon älskar att bjuda på drinkar. Hon har även träffat fotbollslandslaget när de var på Café Opera. Hon har också träffat Jay Z, hon är inget stort fan, men det var roligt ändå.

Ja, det var väl allt. Självklart vet jag även vad hon heter, men hon känner faktiskt tillit inför mig och har öppnat sitt hjärta. Jag kan ju inte avslöja hela hennes identitet.

Nu ska jag börja ladda upp inför kvällens stora match. Jag tänker heja som fan på Spanien, Tyskland känns bara så himla dryga.

Kommentarer
Postat av: ida

Svar till ditt inlägg på klassbloggen, för det gick inte att kommentera där:



Schampi, jag älskar dig.

Jag ska också på trästock, och hey, sanna ska du också dit?

Så jävulskt taggat. Och schampi, sitt inte hemma för att deppa och steppa tänk bara på trästock då vi kramaz och tjoar.



Försten ska jag göra en uppblåsbar barbara, fast den ska heta Schampi, så kommer det kännas PRECIS som att du är där. Fast den kommer vara snäppet tystare än dig dock.....och kanske vara lite gosigare de mer ensamma nätterna. Eller kanske inte. Du är nog gosigare utan plast.

2008-06-29 @ 21:49:26
URL: http://idaidag.blogg.se/
Postat av: Sanna

SÅ HIMLA SPÄNNANDE!

haha så himla kul! undra som flundran var hon har fått tag på din mail lokkzom!!!

jag tycker att det här var roligt!

keep us uppdate!

2008-06-30 @ 02:46:35
Postat av: Nicole

hahahahahahahahaha

klockrent!

jag håller med sanna, håll oss uppdaterade!! :)

2008-06-30 @ 12:59:15
Postat av: Johanna

Haha, det var också en som fråga om jag hade små fötter :O haha " har du små söta fötter:]?"

2008-06-30 @ 20:43:33
URL: http://johannaa5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0