hmhmhmmm

Alltså när man har en blogg känns det som att det är vissa saker som är obligatoriska att skriva om, liksom sånt som alla skriver om, men jag har lite svårt för det där. Man upprepar ju liksom bara samma sak hela tiden. Nu, till exempel, är det två saker jag känner att jag borde kommentera, men kan inte komma på hur jag ska lyckas.
Det första är att Sverige just vunnit mot Grekland. Ja, det var ju skitkul. Ja, jag skrek "wohohoho" när Zlatan tjongade in den. Men sedan då? Det finns ju liksom inget mer att berätta..?
Det andra är att det snart är sommarlov, vilket måste vara det mest uttjatade temat i folks bloggar just nu. Ja, halelujah att det är sommarlov snart, men det finns inget mer att säga där heller. Kanske vad jag ska göra i sommar, men vem bryr sig? Inte jag..



P.S. Förlåt för extrem missbrukning av ordet liksom, men jag orkar inte tänka D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0