Hanna = äkta vän

Konversation mellan Matilda Schampi och Hanna Björklund en kall vinternatt, efter många timmar illamående för Matildas del och många timmar sovande för Hannas:

M: Hanna.. Hannaaaa..?
H: Mmhhhh
M: Jag mår asdåligt, det är lika bra att jag far hem
H: Jaha
M: Aa, alltså jag hittar inte min väska, kan du bara tända lampan?
H: MEEHHN ÅÅÅÅHHHH!!!!! (drar täcket över huvudet) ÄR DU KLAR SNART?!
M: Mmjaa
H: SUUCCKKKK
M: Nu kan du släcka
H: Men tack! OCH STÄNG DÖRREN NÄR DU GÅR!!!

Som straff för det extremt otrevliga uppträdandet låste jag inte dörren när jag gick. Tyvärr blev hon inte mördad.
Däremot kräktes jag. Big time.

Kommentarer
Postat av: the best friend ever

det roliga är ju att jag inte under några omständigheter kommer ihåg detta eller var medveten om vad jag sa för något... men ändå att jag kompenserade det lite med våffelsamtalet förra veckan!

2008-07-01 @ 00:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0