Han ska bli pappa!

På MTV går det ett program som heter Room 401. Jag fattar inte riktigt vad det är, men typ nåt doldakameran-grejs. Ikväll var det några människor som satt i en bil och deras kompis var utanför (jag missade början så jag vet inte hur han kom ut ur bilen). Den här kompisen försökte smyga sig in i något hus, då det plötsligt kom en bil och sprutade flytande kväve på honom. Kompisarna i bilen skriker och då bilen kör iväg frågar tjejen i passagerarsätet de andra "tror ni han är okej?". Röken från det flytande kvävet försvinner och vännerna i bilen ser till sin förskräckelse att kompisen blivit till is. (jag antar att han inte blivit det på riktigt, utan att det bara var en docka. men vad vet jag? det här kanske är på riktigt). Tjejen ser ut att vilja kräkas och skriker ännu en gång "tror ni han är okej? visst mår han bra?". Jamen, för sjutton. Vem är inte på topp när man nyligen blivit nedfrusen av flytande kväve?
Till råga på allt välter nu is-killen och går i bitar. Jag skrattade, men det gjorde inte tjejen i bilen. Hon skrek istället ännu högre "HJÄLP HONOM!! NÅGON MÅSTE HJÄLPA HONOM! HAN SKA BLI PAPPA!!! HJÄLP HONOM!!"
Nu kan man ju då fråga sig, vad exakt är det hon tycker borde göras? Hennes kompis ligger liksom på marken i femton delar. Ska man ta alla bitar och limma ihop, för att han sedan ska kunna uppleva födseln av sitt barn? Skulle man tina upp alla delar i en stor ugn, för att sedan knåda ihop honom till en klump och ser hur han blommar upp till en människa igen?
Det kan man fråga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0