Eh eh eh?

I fredags var jag och en massa andra först hos Kirru, för att sedan bege oss vidare till fysikgränd. Tyvärr verkar jag ha haft svåra ryck i armarna, för typ alla mina bilder från kvällen är jättesuddiga. Vilken tur att Ida hade med sin kamera, tänkte jag då. Hon ger mig hennes msn, så hon ska kunna skicka bilderna där.
Jag addar henne på msn och har nu väntat i några dagar på att hon ska logga in, så idag skrev hon till mig;

Ida - Vem?
(Ida kan ibland vara en liten skojare, så jag hakar på)
Matilda - Eh? 
Matilda - Mitt namn är Matilda Schampi
Ida - Okej?
Matilda - Eh eh eh? Och vem är du?
Ida - Du addade mig för några dagar sen

Denna Idas visningsbild dyker nu upp och på bilden är det en tjej med blondt hår, precis som Ida. Till skillnad från min Ida, så har hon på bilden page och har tagit bilden på sig själv i en spegel. Det här kändes s0 n0t Ida och jag fick en obehaglig känsla av att det här var en fejk-Ida. Nu är fejk-Ida borta från min kontaktlisa och jag har svår msn-ångest.

Riktiga Ida, om det var du på riktigt, som bara ville spela mig ett spratt så kan du säga det på skolan imorgon. Om det inte var du, såå.. dubbelkollar vi mailadresser imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehhehe schampi! :) syns efter sommaren. kraaaaaaaaam

2008-06-06 @ 22:56:14
URL: http://http:/
Postat av: ida

hahahahh

alltså schmpaosoosiis det är bara du som får mig skratta högt när jag läser din blogg. Det är helt fantastiskt att läsa din blogg. Som att se ett bra avsnitt av en bra serie, fast bättre.

2008-06-16 @ 02:57:42
URL: http://idaidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0