Speedos

Eftersom ett av mina störta intressen i livet är att handla följde jag idag med mamma till Ica.

Efter att ha plockat ihop godis kände jag att mitt uppdrag där inne var slutfört och jag beslutade att gå ut i bilen och vänta. Jag slog igång radion och sjöng till några bra låtar medan jag, från min perfekta spanarplats, iaktog de som passerade i dörrarna till Ica. En volvo parkerade en bit framför våran bil och ut kom en liten kille iförd för stora badbyxor och väldigt rödbränd rygg. Ojdå, någon som satsar på hudcancer i år, tänkte jag. Sedan fnissade jag lite för mig själv, men plötsligt satte jag fnisset i halsen. Jag tappade andan för några sekunder när jag han som jag antar var fadern till detta barn. Även han steg ur bilen och blottade sin helt sjukt röda överkropp, mannen var nämligen endast iförd ett par speedos. Efter att den första chocken lagt sig började jag gapskratta. Är han inte riktigt klok? Han kan väl för fan inte åka iväg på ica med bara ett par speedos på kroppen? Jag kan även tillägga att vi talar inte om någon 30-årig hunkpappa, utan en 45+ pappa med lite för mycket underhudsfett. Att han dessutom var röd som en kräfta gjorde ju inte saken bättre.

Ja, se så mycket lustigkurrar det finns. Och på Ica till på köpet... Hå hå ja ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett av dina största intressen är att störta???

2008-07-27 @ 16:08:01
Postat av: pocahontas

Du är min inspiration och min livs kärlek . utan dig skulle jag fortfarande sitta och punda och dra på mig skulder och levt ett värdelöst knarkar liv tack för att du finns hjärtat älskar dig av hela mitt hjärta .längtar tills dagen du kommer hem igen så jag kan få hallå dig i mina armar och berätta hur mycket du verkligen betyder för mig .. Love you big time baby always and forever

2008-07-27 @ 17:05:03
Postat av: Johanna

TACK!! Jag satt och fundera på vad såna där badbyxor hette igår!! nu vet jag...speedos =)

2008-07-30 @ 16:53:38
URL: http://johannaa5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0