Nu säger jag det

I ungefär två veckors tid har jag gått och funderat på om jag ska låta denna mörka hemlighet läcka ut. Idag bestämde jag mig, jag gör det.
Mitt sommarjobb går främst ut på två saker: sopa en altan, vattna blommor och rensa ogräs. En sjuhelvetes massa orgäs. Som ni kanske förstår blir det lätt lite tråkigt i längden, men jag har hittat min räddning som ger mig krafterna tillbaka. Så här ser det ut:
Solen steker på himlen och gräset är grönt. Jag lägger mig på rygg i gräset, höjer volymen på ipoden så det ekar i skallen, bläddrar fram till Låten med stor L, sluter ögonen och svävar iväg. Det är helt otroligt!

Nu är det eran tur att uppleva detta. Men kom ihåg högsta volym, annars blir det inte rätt effekt. Dessutom är jag inte riktigt nöjd med ljudkvalitén på det här klippen, men ni kanske fattar ändå.




Varför i helvete berättade jag det här för? Jag ångrar mig redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0