Typ damp? heheheheheeeeeeeeeee

Det är en mygga i mitt rum. Jag vill smälla myggan. Jag vill splatta den mellan mina handflator. Jag vill se myggan död. Myggan känner av dödshotet. Myggan kommer inte nog nära för att jag ska nå den med mina händer. Myggan vet att jag inte orkar jaga den. Myggan tänker vänta tills jag har gått och lagt mig. När jag har gått och lagt mig kommer myggan att surra i mitt öra. Då kommer jag bli galen. Imorgon kommer jag att vakna med ett myggbett. Om! Jag inte sover under täcket hela natten. Jag ska sova under täcket hela natten. Jag kommer att få syrebrist. Om jag inte skriver något imorgon så vet ni att jag är död. Det här blev plötsligt fantastiskt spännande. Alltså åt det positiva hållet. Tänk om jag är död imorgon! Ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0