Gårkvällen i bilder



Jag och Hanna kom på att vi skulle cykla och ta ett nattbad, eller nattebad som jag tycker det är roligare att säga.
"nattebad!", sedan blir det fnissigt.




När vi kom fram var vattnet helt platt, eller stilla kanske det heter. Då började hanna packa upp en filt och grejs. Hon är förövrigt ganska ful på den här bilden om ni frågar mig.


Sedan badade vi som sjutton. Eller i alla fall jag, Hanna försökte vara mogen och doppade inte ens huvudet. Därför kände jag att jag var tvungen att kompensera det hela och tvättade håret. Det kändes superfresh.


Kolla här till exempel, hos simmar istället för att bara bomba. Sjukt moget.



Sedan gick vi upp på stranden och jag skulle göra en eld. Det gick lite dåligt först, men så hittade jag ett gammalt midjeband från en morgonrock, då gick det suveränt. Typ.



Sedan cyklade vi hem. Jag cyklade över åkern som vanligt. Till vänster odlas det potatis. Åkern till höger vilar i år, det har Hanna berättat för mig. Där är det bara en massa klöver och kanske lite råttor.


Jag cyklade också förbi kossorna som låg och sov. Ser ni att dom ligger där bak? Jag har kommit på att det kanske är dom som blir sånadär Angusburgare på Burger King sedan. Coolt!


När jag kom hem gjorde jag ett långt bromsmärke i gruset. Jag har blivit rätt duktig på det de senaste veckorna. Dessutom är det skitkul.


Sedan borstade jag tänderna och började på en ny bok, hjärtekrossaren. Den ser lovande ut. Det är en kille som snart ska döda en prästs syster, helspännande.


Kommentarer
Postat av: den mogna

är hela det här inlägget ett stort attentat mot mig?????? flata...

2008-07-14 @ 04:07:02
Postat av: jf

åh vad härligt med vandrande angusburgare, du bör ju nattslakta en och sedan ha angusburgarfrådet säkrat för några månader frammåt!

2008-07-15 @ 19:12:24
URL: http://fyndigtnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0