today

Jag skulle gärna säga att jag har suttit och räknat matte hela dagen, men det vore tyvärr att ljuga.

Jag vaknade klockan tio, pigg som en spigg, tro det eller ej. Jag hoppade upp ur sängen och bestämde mig för att göra lite frukost. Det blev två ljuvliga mackor med keso, avokado och lite örtsalt.
Efter detta kom tröttheten som en tsunamivåg över mig och jag beslutade att ta ett relax-moment i soffan under min mysiga filt och kolla på blades of glory. Otrolig film..
Som ett brev på posten blev jag pigg just när eftertexterna började rulla och min friluftshjärna började fantisera. Vädret utanför var fantastiskt och jag klädde raskt på mig för att gå ut i det fria. Fred följde självklart med i fickan.
Efter en timme och 45 minuter började jag närma mig hemmet igen. Mina skinkor kändes som två isblock (alltså väldigt fasta) och mitt ansikte var som.. som.. jättekallt.


Det är vid tillfällen som dessa jag är tacksam över våran kamin. Jag eldade som aldrig förr och min kropp tinade.
Efter en sådan lång vandring var det dags för lite lunch och jag lagade en exotisk pyttipanna (lägger in dagens lunch senare hehehehehehehehe).

Nu ska jag räkna matte tills jag dör (hoppas du läser det här, Jan!) Är det någon som är en jävel på funktioner kan du ju höra av dig.
do viðenja, som jag skulle ha sagt om jag kom från serbien!


 Fred leker i snön (sovandes)
Förresten måste jag säga en sak; jag är lite orolig över Fred. Han har nämligen sovit typ en vecka i streck nu. Idag vaknade han och blev tonåring, men sedan somnade han igen. Undrar om det har något med puberteten att göra...







Kommentarer
Postat av: k.t.

kan du elda?

2008-01-31 @ 17:54:21
Postat av: mm

UPPDATERA!!!!!!!!1

2008-02-02 @ 21:57:33
Postat av: helena

hur mar fred? blir orolig.

2008-02-04 @ 06:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0