jag lever i ett dagis

I vårat hus har vi en "korridor". Denna korridor har av någon mycket, mycket konstig anledning fått namnet länken.
"jag tror den ligger i skåpet i länken", "kolla i länken", "kanske i länken?". Vadå länken?
Jag har försökt få mamma (som jag förövrigt misstänker är grundaren av detta extremt ocoola namn) att sluta säga länken, men då fnissar hon bara nöjt för sig själv. Hon är så himla retig ibland.
Lääännkennnnn...... Ordet länken suger ju. Länken döper man möjligtvis ett rum som länkar samman två avdelningar på ett dagis. Och vad jag vet så bor jag inte på ett dagis. Hejdå.








(man får visst börja en mening med och, för det är jag som bestämmer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0