Dagens outfit

image34



- Marinblå t-shirt från larose, fråga mig inte var det märket kommer från, men coolt är det!
- Marinblå långkalsonger to die for! Jag fick dom av mormor, sedan dess har vi varit oskiljaktiga! För att skapa en lite mer trashigt look har jag valt att vända dem ut och in.
- Vita sockar från adidas. Har typ inget att säga, förutom att de är to die for!
- Nagellack (syns inte på bilden hehehe) från mavala i färgen miami. Hur snyggt som helst!
- Håret har jag satt upp i en lagom hård knut, to die for asigt snyggt.
- Runt halsen hänger Mona. Igår var hon bara to die for! Hon blev nämligen vuxen och jag är sååå glad! Vi firade som vanligt med tamatown där vi träffade bland andra memetchi och kutchipatchi, heltrevligt verkligen!


Jag håller nästan på att klara det här med video-grejset nu. Jag är tillochmed medlem på youtube, eftersom jag kommit fram till att det är ända sättet jag kanske fattar hur man lägger in video på.. Jag vet, fantastiskt formulerat.
Så snart kanske min och Suss amazing dansfilm kommer! håhååhåhåhåhåhåhåå


Kommentarer
Postat av: K.T.

du står ju fel med fötterna... men bra jobbat annars! gör om gör rätt!

2008-01-14 @ 15:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0