Dagens outfit

image31

- Ljusblå hjälm, second hand (det känns så bra att fynda, när man dessutom är miljömedveten!)
- Beige tröja från Versace. (De söta rosa pluttarna är bara to die for!)
- Svarta plyschbyxor från Prada (snygga to die for, men sköna ändå. kan det bli bättre?!)
- Ljusbruna mockaskor från Gucci (Sååååå söta! Är dom inte bara to die for?!)
Bortsett från hjälmen så valde jag att vara utan accesoarer idag, tycker det kan vara to die for att vila från sånt ibland. Klippningen gjorde jag när jag var i Paris här om dagen, man ser inte så mycket, men den är bara to die for! Är inte luggen söt? Typ to die for?
Det var allt för idag! Tjing!



Kommentarer
Postat av: jag vill vara anonym

nu glömde du ju igen jävla gladalaxen....

2008-01-04 @ 13:00:02
Postat av: glada laxen

jag var inte mig själv i dedär inlägget. det hade inte funkat

2008-01-04 @ 14:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0