best friends 4-ever

Jag har ett problem. Eller egentligen inte, men kanske ändå. Det är nämligen så att jag ser Rihanna överallt. Fråga mig inte varför, jag är liksom inte någon dunderfan eller så.. Men ibland dyker hon bara upp.
Jag har ju tex spelat innebandycup i veckan och gissa vems skalle jag såg i publiken? Rihannas. Såg jag henne när jag tittade igen? Nej.
Eftersom jag bor i bushen ser jag ju också en hel del skog om dagarna. Kan ni gissa vem som gömmer sig mellan träden ibland? Rihanna.
Kan ni gissa vem jag kan skymta på bussen då? Rihanna.
Det är främst hennes page som sticker ut, men även ögonen gör sig igenkända då hon smyger runt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om detta. Jag funderar på om jag håller på att bli psykiskt sjuk eller något. Fast det är ingenting jag oroar mig för, jag är ju inte rädd för henne. Det vore en annan sak om det var en haj, Mara från trolltider eller Jörgen från fritids som tassade runt.

Nä, jag ska nog sluta tänka på det. Kanske har hon rest hit ändå från sitt hem långt långt borta bara för att bli bästis med mig. Skulle inte förvåna mig om mitt enastående rykte har spridit (eller spritt? vad säger du, kluven tunga?) sig över till andra sidan atlanten. Kanske är hon heltrevlig och låter mig stå under hennes paraply (ha-ha-ha, mycket lustigt. Måste ju vara universums mest uttjatade skämt vid dehär laget..?)

                        Nu ska jag kolla på sopmänniskor i Outsiders.
                        прощай, som Rihanna och jag skulle ha sagt om vi kom från Ryssland.

Kommentarer
Postat av: K.T.

spridit... har du blivit SPRITT språngande galen?

2008-01-08 @ 11:42:15
Postat av: G.L.

Vad vet en lonley Kåddis-girl som inte ens gått på ladan?

2008-01-08 @ 17:33:42
Postat av: Admin

för att få en blogg framgångsrik gäller det att uppdatera den ofta och ständigt...

2008-01-13 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0