Update, som tv3's nyheter heter (haha, nyHETER HETER! lustigt!)

Hello LL! (LovelyLäsare)

Dagen har varit förjävlig. Nä, det har den inte alls. Kul skämt.
Den började hur som helst med samhällskunskap och redovisningar. Min grupp var inte klar så vi (eller jag..) fick förklara att vi sög och inte var klara. Men det är fixat nu, för jag och Pia ska offra våran extremt värdefulla sovmorgon för att.. ja, ingen av oss vet väl egentligen vad vi ska göra, men det löser sig alltid. Det är märkligt dedär, att min grupp alltid blir klar i sista sekunden.
Efteråt hade vi bild och fortsatte med våra coola graffitimålningar (graffitti, grafitti, graffiiftitiifii?). För ovanlighetens skull så har jag hittills lämnat in allt i tid. Idag gjorde jag till exempel klar min egna style (eller stil, för er som inte förstår lite coolare språk).
Dagen rullade sedan på med överkokt ris, multimedia och en underbar engelskalektion med en underbart speedad Isabel. Men rolig var hon!

Imorgon har jag matteprov och vill dö. När jag åkte buss hem så blev klockan 16.16 och som ni alla vet så får man önska sig något då. Kan ni gissa vad jag önskade mig av allt i världen? En miljon? Kunna flyga? Tusen önskningar till? Att Britney Spears blir som hon var förut? Nej, jag önskade att jag skulle få G på provet imorgon. Önskar man sig en sådan sak har man nog börjat tappa hoppet. Och det är precis vad jag har gjort, så jag tog chansen när jag hade den. Nu gäller det bara att klock-guden väljer min önskning och inte någon tönt som vill ha fred på jorden. Får jag G på provet lovar jag att bjuda tillbaka och önska fred på jorden nästa gång!

Det är många som hört av sig och är oroliga för Fred. Jag kan då berätta att ni inte är ensamma.
Han sover fortfarande och jag börjar fundera på om han är sjuk. Jag kanske ska åka in till tamatown någon dag och besöka sjukhuset.

Nu ska jag hjälpa klock-guden lite på traven och räkna matte. Men först ska jag kirra lite middag, för är inte magen glad, då är inte heller människan glad.
Gooodbyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: k.t.

orutinerat att säga vad du önskade dig... nu kommer det ju aldrig slå in pucko

2008-02-05 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0