sssmidig

Idag har jag haft en såndär cool dag, när man känner sig så himla cool hela tiden. Självförtroendet är liksom på topp. Jag vet inte om alla har sådana dagar, men det har jag i alla fall. När jag väntade på bussen tlil exempel och alla lastbilar körde förbi (jag bor faktiskt i bushen och där kör det förbi lastbilar när man väntar på bussen) så brukar jag alltid känna mig så himla liten och låtsas prata i mobiltelefon, men inte idag. Jag glodde bara tillbaka med min coola blick och jag tror att alla förstod att dendär tjejen (alltså jag..), hon är ingen man ger sig på i första taget! Så kom bussen och dagen flöt på för att sedan närma sig bussrean hem och det var nu min coolhet kanske sjönk någon grad.
Som vanligt på min extremt coola dag så gick jag till bussen som en riktig kaxmax med Ipod i öronen och en väska som aldrig gled ner sådär irriterande från axeln. Jag kom sedan fram till busshållplatsen där det redan stod två frusna töntar som väntat aslänge, men eftersom jag är cool så hade jag prickat in exakt rätt tid då bussen anlände. Jag snörvlade in snoret lite coolt för att slippa en totaly noncool snordroppe á la män 40+ och ställde mig längst bak i kön.
Så var det snart min tur att kliva upp på första trappsteget och för att vara lite extra cool valde jag att inte stirra rakt in i ryggen på tjejen framför mig, utan jag kollade istället åt sidan. Jag lyfter min fot och ställer mig så vad jag tror är trappsteget, tyvärr var det tjejens typ fot. Detta leder till att jag faller det mest ocool fallet man kan tänka sig rakt över henne, medan jag försöker få fäste i marken under mig, vilket går jättedåligt eftersom den är täckt med is. Ipod-plopparna åker ur öronen och jag ligger nu ner och håller krampaktigt tag i tjejens ben (eller tjej och tjej, hon var ju typ gammal) och lyckas tillslut ställa mig upp. Skrattar lite hehe:igt och säger förlåt. Tjejen (eller vad hon nu är) ser überchockad ut och säger ingenting. Jag skyndar mig coolt in i bussen och sätter mig längst fram för att slippa blickar från ocoola människor.

Då vet ni. Nu ska jag reparera skadan som skedde och måla mina coola naglar.
                       Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: lurvus

där fick jag dagens coola skrattanfall iaf

2008-02-20 @ 10:15:46
Postat av: fitthuvud

uppdatera!!!!

2008-02-24 @ 15:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0