Ett rött papper

Jag hittade ett rött papper idag när jag tittade ner i väskan. Jag tror jag skrev det på en sämhällkunskapslektion (bra ord för hänga gubbe!) när jag och Pia hade blivit övergivna av Hanna ute i korridoren.

Här får ni ta del av mina utomordentligt spännande anteckningar.


-         Nu har Hanna gått, så det är inte någon som styr upp gruppen längre.

-         Jag pratar med Suss i telefon

-         Suss kollar på hairspray

-         Simple Plan suger

-         Jag har inget att göra

-         Någon har klippt lugg, det blev tydligen snyggt.

-         Någon i röd tröja har gått förbi typ 100 gånger.

-         Jag kanske ska till Skellefteå till helgen.

-         Svenskan börjar 20 över

-         Någon i MP1 vill gå någon annan stans, för här blir hon störd på mtv och dessutom behöver hennes dator laddas. Dåliga argument om ni frågar mig.

-         Nu är den fruktansvärda Simple plan-låten slut.

-         Nu börjar en video med lysande stjärnor och rök.

-         Nu kommer Linda.

-         Jag tror vi har slutat.

-         Linda har lila nagellack.

-         Jag har mörkrött nagellack. Nästan samma färg som det levrade blodet i grishjärtat i nian.

-         Grishjärtat i nian luktade äckligt.

-         Någon i MP1 har en öken som bakgrund. Snacka om öken. Ha-ha-ha.

-         Det sitter två tjejer med randiga tröjor i ett hörn.

-         Det är många som letar efter Hampus.

-         Jag tycker våran vikarie på svenskan är jobbig.

-         Ida letar efter Nicole.

-         Elin undrar vilken ideologi vi har.

-         Micke pratar med sin praktikant.

-         Två killar går uppför trappen.

-         Nu är det en video med rosa överallt.

-         Nicole undrar om någon är skyldig henne en tia. Jag är skyldig henne en femma som hon ska få nu.

-         Ida undrar om någon ska med till kaffan.

-         Nu går vi.



Helt spännande!


Kommentarer
Postat av: martina

SIMPLE PLAN ÄR BRA!

2008-02-08 @ 11:55:58
URL: http://msandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0