bGah

Nu ska ni får höra top 5 grejer som gnager i min lilla hjärna:


1. GÖÖÖR INSTUDERINGSFRÅGORNA TILL MEDIEKOMMUNIKATIONEN FÖRIHELVETE!!!!!
    ... men jag orkar inte. Dom är jättejättejättetråkiga och texten är totalt turbodum i huvudet. Jag gör det bara inte. Man skulle väl kunna säga att jag vägrar.

2. REDIGERA KLART DEDÄR JÄVLA FOTOT PÅ ANNELI FÖRIHELVETE!!!!!!
     Jag vet att alla samtöntar som önskar att dom valt något med mer praktiskt arbete tänker att "hon ska fan inte klaga. Jag har en skrivuppgift till imorgon som är skiiiiitjobbig!" Men jag bryr mig inte. Det är faktiskt jobbigare än vad det låter. Så ni kan bara håhåhåååålla käften.

3. VARFÖR I HELVETE ÄR DU INTE PÅ TRÄNING??????
     Jo, det ska jag berätta. Jag gör nämligen läxa. Gör jag? Okej, det märks inte. Dumma flicka.

4. GIVE ME WATER FÖRIHELVETE!!!!!
     Jag är superdupermega törstig. Jag har varit det hela dagen, men har jag fått i mig något vatten kanske? Inte en droppe.

5. GÅ OCH LÄGG DIG FÖRIHELVETE
     Men hello, klockan är ju inte ens halv nio. Okej, jag är astrött fast jag sov till klockan elva, men skulle jag gå och lägga mig nu skulle min image bli totalkrossad. Dessutom kan jag inte missa Vad blir det för mat? på Tv4+ kl nio. Jag älskar att se dendär svettiga mannen daska till en nyslaktad kalvstek på skärbrädan.


Vet ni vad jag ska göra istället för alla min högsta hjärn-gnagor? Jag ska gå ut på en ljuvlig promenix i det ljuvliga mörkret. Sedan ska jag komma in igen, rosig om kinderna och med hjärnan fylld med fräscht syre. Så ska jag koka mig en kopp te och kolla på den svettiga kocken. Jag har hört rykten om att det blir kräftor ikväll. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0