Jag vill också

Nu är vi där igen. När jag läser det här vill jag ju inte göra annat än prova.


Kommentarer
Postat av: Petter

Haha, alltså näe, läs lite mer om muskot först, sen kommer du (förhoppningsvis) att inse att det inte är en fullt så bra idé ;)

2008-08-29 @ 12:42:54
Postat av: stinaa

haha alltså det roliga är att jag läste i tidningen i går, att två människor hade blivit förgiftade av muskot för att det stog fel i ett recept. typ 20 muskotar istället för 2.

2008-08-30 @ 10:36:47
URL: http://schtinan.blogg.se/
Postat av: granpa

Någon gång 1955 satt jag med några klasskamrater på fiket Brända Tomten i Norsjö. Vi drack var sitt glas mjölk med malen muskotnöt iblandad, då vi hört att det användes av jazzmusiker och skulle ge spännande effekter.

Nää - inte gjorde det det inte. Du behöver inte testa!! Lika dålig ide´ i dag som för 53 år sedan...

2008-09-09 @ 12:45:18
Postat av: susanne

haha, tror inte det funkar tyvärr;) men OM du nu tänker pröva.. filma det gärna & lägg upp i bloggen!! =D

2008-09-29 @ 15:53:42
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0