jag undrar...

Jag sitter och tittar på fantastic four och jag ställer för hundrade gången i livet mig själv frågan vad säger de?

Jag talar om scenen där något inträffat som gör att hela stadens reportrar vill prata med en eller flera personer. Denna eller dessa personer går ute på gatan och reportrarna attackerar från alla håll med mikrofoner, inspelningsapparater och allt vad det nu är. Här kommer vi till det intressanta: vad säger reportrarna?

När man tittar på filmen förstår man ju självklart att de frågar en massa om det jättespännande som just hänt, men det som låter ju bara som ett enda tjatter. De kan säga precis vad som helst; åh jag är så kär i bengt ihihihii jag är kär i bengt jag vill pussa bengt har någon hört att jag är kär i bengt vavava?, jag är bajsnödig har någon hört att jag är bajsnödig vavava?, du är ful har du hört att du är ful vavava?, jag älskar att titta på sändingsuppehåll på the voice när rutan är helt svart det är jätte roligt hör ni det jätte kul vavava?, min favorit i backstreetboys har alltid var AJ fast alla andra var kära i Nick hör ni det? AJ är bäst hör ni vad jag säger vavava?, I'm not wearing any panties...

Det är intressant det där. Mycket intressant. Är det någon som spelat crazy reporter i en film eller känner någon som gjort det så vore jag tacksam om du hörde av dig. Eller om någon äger en ljud.. eeh.. grej som kan skilja på alla röster och på så sätt kan höra vad var och en säger. Jag tänker inte dö förrän jag fått veta vad man i regel säger som reporter på film. Ha ha, varför lät det som att jag snart skulle dö där? Men vad vet väl jag.. Jag kanske är död imorgon, det här kanske är mitt sista inlägg på den här bloggen. Ännu en intressant sak.

Nu ska jag somna (eller dö..?) till ljudet av långhåriga killar som spelar gitarr och skriker på tv:n. Jag tittar nämligen på Vh1 Rocks. Fråga mig inte varför, det är so not me. Godnatt.

Vänta.. Jag måste säga förlåt till killarna på tv:n. De skriker inte, jag har faktiskt hört värre. De sjunger bara väldigt... starkt. Godnatt igen.


Kommentarer
Postat av: sammaren

mina fingrar tillät inte att jag smsade mer. jag använder också ordet dock ofta. jag tänkte faktiskt på det innan du nämnde det. eller. inte exakt det men att jag använder ordet "dock" ofta på min blogg. eller "och" tror jag är vanligast. det är svenska språkets mest förekommande ord.



varför kan jag det här? om du vill veta varför det finns socker i glass så är jag också rätt person att fråga...

2008-08-25 @ 00:10:42
Postat av: Anonym

varför sitte rjag och lyssnar på bag in da box nu????

2008-08-25 @ 00:31:26
Postat av: Anonym

b som i bag b som i box b som i bag in box

2008-08-25 @ 00:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0