Hon måste vara en bortbyting

Som ni kanske vet jobbar jag med att vända tillbaka dygnet. Tyvärr går det ganska dåligt, då jag är aspigg hela nätterna.

Då är det tur att jag har en syster som jag kan hålla vaken hela nätterna med Seinfeld, Jay Leno, David Letterman och andra godingar, som igår då jag var typ rekordpigg. Tillslut kände vi ändå att det var dags att knyta oss. Efter en halvtimme av total jätte-vakenhet skickade jag iväg ett sms till henne. Tydligen kunde inte hon heller sova, så vi ägnade någon timme åt att skicka sms, tills Lina kände att det faktiskt var dags att sluta ögonlocken på allvar. Jag mottog då detta meddelande:


"Nu ska jag fortsätta min dröm jag hade i natt, den var helt fantastisk! Jag drömde att jag och hela so you think you can dance gänget var nån slags fiskar, typ sjöjungfrur fast utan fena också levde vi inne på typ H&M, fast man kunde hoppa ner genom golvet och då kom man till ett helt underbart hav med en massa små fiskbilar och jättefina korallrev. Fantastiskt var det. God natt!"


Det var den fjantigaste drömmen jag hört.


P.S. Har ni sett det här barnprogrammet värsta vännerna? Det är sjukt bra! Tyvärr var sista delen idag, så ni har redan missat det. Men här kan ni kolla på det, dock bara från del 6. Det är nån jävla tönt-policy som svt håller på med. Vad är en policy förresten? Ha ha http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=93867&lid=puff_1178585&lpos=extra_0. Det handlar i alla fall om två barn som ger varandra uppdrag via mobilen, de vet inte vem den andra är. Det är lite vita stenen-style.

Nu ska jag och mitt barnvaktaroffer spela monopol.


Kommentarer
Postat av: hon som känner hela so you think you can dance gänget

ska du säga din crackhora

2008-08-16 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0